![Employer branding – hvordan markedsføre seg som en attraktiv arbeidsgiver?](/assets/components/phpthumbof/cache/hatch-9938.d8732c2b3b78a57fbe663332d7c6ebc6.fb4bc1f966b8b7e680a74cf2c0b049e1.jpg)
Merkevarebygging
![](/assets/components/phpthumbof/cache/tjeneste-merkevarebygging.7dcdededd9ef87473f4c2ff539dabe22.jpg)
En merkevare er summen av alle assosiasjoner man har til et produkt, en tjeneste eller en bedrift. Det er lett å tenke at logoen alene er merkevaren, men en merkevare inneholder så mye mer. Hva tenker du for eksempel på når vi sier Kvikk-Lunsj? Du ser kanskje for deg det velkjente, stripete innpakningspapiret? Kanskje assosierer du sjokoladen med tur, påske og en velfortjent pause – ikke ulikt hva de fleste nordmenn assosierer denne merkevaren med. Ved å ha en bevisst strategi for merkevaren din, tar du samtidig styringen på hvordan målgruppene dine bør tenke om din bedrift i fremtiden. Vi hjelper deg med å finne ut av hvordan det står til med merkevaren din, og hva som kan være smart å legge vekt på i det som blir din nye merkevarestrategi.