Kundenavn

Prosjektnavn

Kundenavn har kontaktet Catch angående et mulig samarbeid om utvikling av nytt nettsted. Under finner dere vår foreløpige anbefaling. Prosjektet er mulig å tilpasse til deres ambisjonsnivå / kostnadsrammer. Vi hører gjerne fra dere ved innspill, spørsmål eller kommentarer.

14.05.2020 (redigert 02.07.2020)

Oppgaveforståelse

Hovedmålet med prosjektet er slik vi ser det å lorem ipsum dolor sit amet. For å oppnå dette er det nødvendig med god innledende kartlegging, skape en identitet og kommunikasjon som treffer målgruppen og et nettsted som engasjerer og konverterer.

Vi anbefaler alltid å starte opp prosjekter med en kartleggingsfase. Gjennom kartleggingen blir vi kjent med hverandre, med markedet og produktet deres og deres unike egenskaper og markedsposisjon. Vi definerer også nærmere, sammen, hvilke mål vi skal oppnå med prosjektet og finner frem til gode løsninger på hvordan vi kan oppnå disse. Denne innledende kartleggingen vil være med å spisse prosjektet ytterligere, og vår anbefaling vil tilpasses basert på det vi blir enige om. Anbefalingen nedenfor er et forslag basert på det vi vet så langt.

Nam as doles et dolorep eribus dolut ipsam earum eos voloris aut de volorro voluptam in cus exera consequ iantemp orrovit lam, ulpa dunt veliquis dellenimus, vellenim faccabora et apiscim eosandem. Ita nestinum alibus dessitem labor sintecu ptatata tendiatur animus accaturit idesciisciae vendis dunt hillaborem.

La quae earum est eum eum dolupti doluptatum facersp elestis simoloria same vent et poratia sum quatur alist as dolorro voles exped quam eos et lamust unt molorrum untibus nimintet aut volorrovit hariatios debitas consequist eum, nonemque apersped est lit maxim ra qui ommolestiur, quunt.

Dus, autas doluptatur, sum ersperciet quam qui dit quid quis ea es et veria sendam erumentione sum sit mod minis doluptiis sum neceped ma ilibus quatur aut harupta quatiur simust quo mi, sollam num hiliquis ut quaspernam is inctese quodit ut quos moluptae aut veratet eos alita voluptium abor sitatesed magnisque nobissi oditibe ratur? Qui consequid quodis pe expelecti ute officias que nusantis qui berci net, testi dunto tem. Aquibus re explisciae velecae ribus, quidis iume vit officiur? Poratem eaquis eat quiatur sam rerum doluptat.

Dette er vårt forslag og det er mulig å tilpasse dette til deres budsjettrammer og / eller ambisjonsnivå. Gjennom den innledende kartleggings- og strategifasen vil vi konkretisere behovet og leveransen nærmere og gi et endelig tilbud. Det er adgang til å begynne med å kun bestille kartleggingen. Denne er uforpliktende for resten av prosjektet og strategien som legges der kan benyttes hos annen leverandør om dette skulle vise seg å være ønskelig.

Håper vi får til et samabeid! Spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt!

Vennlig hilsen

Thomas Mayer Foss

Kort om Catch

CATCH ble etablert i 2005 av Thomas Foss og Heidi Fauske. Som gründere flest startet vi opp under nøysomme kår, og med en idealistisk klokketro på at konseptet vårt ville funke.

Vi kom begge fra jobber der vi ikke fikk nok frihet til å leve ut vår felles lidenskap for design. Andres krav om kjappe løsninger og maksimal profitt førte til at vi heller ønsket å etablere vår egen arbeidsplass – som vi skulle glede oss til å gå til. Med «kule» kunder og utfordrende arbeidsoppgaver, som vi kunne jobbe med natt og dag helt til både vi og kundene ble fornøyde. Og helst litt til. Måten vi skulle få til dette på, var gjennom å være ordentlige folk. Lydhøre og lyttende, kreative og skapende, men også analytiske og strukturerte.

Dette kan vi med hånden på hjertet si at vi har fått til. Gjennom over 15 år har vi jobbet etter disse verdiene, og vi har knyttet til oss dyktige kollegaer som har den samme lidenskapen og engasjementet. Vi er stolte av at kundene våre sier at vi catcher hva de trenger. Enkelte kunder har til og med sagt at «den dagen jeg slutter i jobben min, har jeg lyst til å begynne hos dere!»
Med slike relasjoner oppnår vi et fleksibelt samarbeidsrom for å utfolde oss kreativt, slik at vi kan tilføre lidenskapen og engasjementet i arbeidet vårt. Vi setter høye krav til oss selv, og strekker oss langt for å kunne innfri kundens forventninger. Resultatet er noe som vi alle kan være stolte av – sammen.

Vår misjon er å catche kundens behov. Vi kaller oss et kreativt byrå fordi vi bruker kreativitet som verktøy. Gjennom å tenke kreativt og løsningsorientert, befinner vi oss gjerne like mye utenfor boksen som innenfor. Av og til leverer vi løsninger kunden i utgangspunktet ikke hadde sett for seg at de var på jakt etter. Dette gir tilfredsstillende aha-opplevelser, både for kunden og for oss. Mange kan levere godt design eller en god teknisk løsning, men vi leverer den overordnede helheten i tillegg - på en effektiv, ryddig og profesjonell måte som oppleves som smooth for kundene våre.

Ansatte

10

Omsetning 2019

8 mill

Resultat 2019

1 mill

Catchere

Catch har ti fulltids ansatte med kompetanse innen alt fra strategi og merkevarebygging til frontend- og backendutvikling. Vår hovedleveranse er middels til store nettsteder med skreddersydd funksjonalitet utviklet inhouse.

Thomas Mayer Foss

Digitalleder og partner

Les mer

Thomas Mayer Foss

Thomas er en sjelden kombinasjon av kreativitet og struktur. Han tenker alltid utenfor boksen og trives svært godt med å utfordre etablerte tankesett – enten det gjelder hvordan en nettside ser ut eller hvordan en brukeropplevelse bør fungere. Han har et særdeles godt overblikk og evner å ta ned store visjonære ønsker til konkrete, gjennomførbare oppgaver. Thomas er en dedikert og ærlig digitalleder, som loser deg trygt gjennom prosjektet fra idé til ferdig resultat.

Thomas er utdannet i England og var med å starte Catch i 2005. 

Henning H. Haugen

Fullstackutvikler

Les mer

Henning H. Haugen

Henning er vår fullstackutvikler med full kontroll på både backend og frontendutvikling. Han har vært hos Catch siden 2015 og er en rask og effektiv utvikler med bred kunnskap. Henning er drivende god i alt han setter seg inn i, og det resulterer i at han har mye og variert kunnskap om utallige tekniske løsninger. Står vi fast med noe, er det stor sjanse for at han enten allerede har løsningen eller finner det ut på kort tid. Henning er svært glad i oppgaver som utfordrer han til å til å tenke nytt og han elsker å lære nye ting.

Thor JB Tømmerås

Seniorutvikler og kvalitetsansvarlig

Les mer

Thor JB Tømmerås

Thor har lang erfaring og bred kompetanse innen programmering og systemutvikling, og har en nøkkelrolle som kvalitetsansvarlig i vårt digitale team. Han har et skarpt blikk for detaljer, og et analytisk hode som skaffer det nødvendige overblikket i våre digitalprosjekter. Thor bidrar til at våre digitale leveranser har gjennomgående høy kvalitet, både gjennom eget arbeid og ved å støtte sine kollegaer i deres arbeidsoppgaver. Han er en svært kunnskapsrik seniorutvikler med forkjærlighet for finurlige løsninger ned på cellenivå.

Heidi Fauske

Byråleder og fotograf

Les mer

Heidi Fauske

Heidi er vår byråleder, og i 2005 etablerte hun CATCH sammen med Thomas. Hun har flere nøkkelroller som blant annet fotograf, tekstforfatter og rådgiver. Med bakgrunn som designer bidrar hun kreativt inn i våre kundeprosjekter, og er en allsidig og analytisk sparringspartner for kundene våre.

Heidi Rogne Glærum

Kontorleder

Les mer

Heidi Rogne Glærum

Heidi er selve dynamoen i maskineriet vårt. Hun får jobben gjort, og det finnes knapt den utfordring hun ikke løser på strak arm. Med solid erfaring fra både reiseliv og hotellfaget, er Heidi vant til å yte service – og det nyter både vi i CATCH og kundene våre godt av. Heidi er både allsidig og nysgjerrig, noe som gjør at hun har tatt del i utallige prosjekter – og bidrar daglig med prosjektledelse, fotoassistanse, språkvask og innholdspublisering på nettsider - i tillegg til alt det administrative forbundet med rollen som kontorleder.

Med Heidi på laget får du masse drivkraft og gjennomføringsevne, krydret med en unik stå-på-vilje og godt humør!

 

Tiril Beatrix Uglum

Leder marked og kommunikasjon

Les mer

Tiril Beatrix Uglum

Tiril har en bred og variert bakgrunn fra kommunikasjonsfaget, og har sin spisskompetanse innen tekst og innholdsproduksjon. Som ansvarlig for innholdsproduksjon og digital kommunikasjon, sikrer Tiril at våre digitale leveranser er optimalisert for søk og synlighet.  Med stor sans for orden og systemer er hun en stødig og trygg prosjektleder, og fungerer som et trygt bindeledd mellom kunden og teamet. Resultatet er en effektiv prosess som sikrer god kvalitet i alle ledd. 

Tiril er utdannet ved kommunikasjonslinjen på Oslo Met og videreutdannet innen digital markedsføring. Som leder for vår marked- og kommunikasjonsavdeling, holder Tiril i store og små prosjekter som omhandler strategi, markedsføring, innhold og design.

Petrus A. Christensen

Kreativ leder

Les mer

Petrus A. Christensen

Petrus er en kunnskapsrik og allsidig kreatør med mange talenter. Petrus har stor innsikt i fagfeltene merkevarebygging og visuell identitet, og han har også en strategisk tilnærming i alle sine leveranser – noe som bidrar til høy kvalitet og gode resultater for kundene våre. Med et sterkt engasjement for faget, er han som kreativ leder for resten av designerne våre ansvarlig for at vi alltid er oppdaterte på de nyeste designtrendene. Hans kompetanse bidrar til å løfte kvaliteten med det lille ekstra.

Stine Berg

UX-designer

Les mer

Stine Berg

Stine er en kreativ, løsningsorientert og effektiv UXdesigner. Hun har bred kompetanse og lang erfaring innenfor tjeneste- og interaksjonsdesign både fra byrå og offentlig sektor. Hennes fokus er å skape de gode brukeropplevelsene når vi designer og utvikler nettsteder for våre kunder, og hun evner å se det store bildet samtidig som hun har stålkontroll på detaljene. Stine kommer med en svært nyttig bonuskompetanse, nemlig en bachelor i psykologi. Dette gir henne en særlig faglig tyngde når det gjelder å forstå de kognitive prosessene og hva brukere av et nettsted har behov for. Med Stine på laget får du en svært kunnskapsrik og allsidig UX-designer som sørger for et høyt nivå på brukeropplevelsen til dine kunder.

Silje Westerås

Markedsrådgiver

Les mer

Silje Westerås

Silje har et strategisk analytisk hode og ser nyansene i de fleste situasjoner. Med bakgrunn fra markedsføringsledelse har hun opparbeidet seg et strategisk overblikk innenfor markedsføring. For Silje kommer dette helt naturlig, og det nyter kundene våre godt av. Silje kan mye, og med sitt kloke hode finner hun en løsning på de fleste utfordringer som kommer hennes vei. Trenger din bedrift å stoppe opp og få et strategisk blikk på hvor veien bør gå videre? Da er Silje rette kvinne for jobben.

Mattis Jørgensen

Frontendutvikler

Les mer

Mattis Jørgensen

Mattis er en ivrig frontendutvikler som liker å være med der det skjer. Han jobber i team med UX-designer og utviklerne våre for å bygge gode brukeropplevelser og levere digitale løsninger av høy kvalitet. Mattis liker å få jobben gjort, og tar unna arbeidsoppgavene på løpende bånd. Med sin medfødte nysgjerrighet stiller Mattis spørsmål som ofte bidrar til at oppgaver kan vurderes på en ny måte. Dette er verdifullt og bidrar til praktiske, velfunderte løsninger som bidrar til enda bedre resultater.

Monica Engh

Designer

Les mer

Monica Engh

Monica er vår grafiske designer med et erfarent blikk for detaljer og estetikk. Hun trives svært godt med å ha dialogen med «sine» kunder gjennom hele prosjektfasen, og gjennom sine mange år hos oss er hun vår mest rutinerte designer. Monica har solid kompetanse på alt som har med trykksaker å gjøre, og lurer du på noe når det gjelder papirvalg, spesialeffekter, produksjonsmetode – da spør du Monica! Blant hennes arbeidsoppgaver er kampanjemateriell, trykksaker, annonser, magasiner, skilt m.m. Med Monica på laget får du en dyktig designer med sterk estetisk sans, et skarpt blikk for detaljer – og med stor arbeidskapasitet.

Mykola "Niko" Kravtsov

Frontendutvikler

Les mer

Mykola "Niko" Kravtsov

Mykola, eller Niko som han også kalles, kom til Norge fra Ukraina i 2022 og har lært seg norsk i rekordfart. Han ble ansatt i Catch i mai 2023 og har flere års erfaring fra bransjen i hjemlandet sitt. Som frontendutvikler jobber han tett med UX/designere og backendutviklere, for å sikre at godt design og brukervennlighet går hånd i hånd. 

Morten Jordal

Designer

Les mer

Morten Jordal

Morten er designer, tegner, UX-designer, fotograf og en dyktig videograf. Han har de siste årene jobbet mye med design og motion graphics. Som tidligere ansatt i CATCH kjenner Morten våre prosesser og tjenester godt, og bidrar med et nøyaktig blikk og gode ideer. 

Noen referanseprosjekter

<strong>Hvitserk</strong> er Norges største leverandør av eventyrreiser. Vi leverer blant annet nettstedet til Hvitserk. <a href="https://www.hvitserk.no" target="_blank">Se nettstedet her.</a>

Hvitserk er Norges største leverandør av eventyrreiser. Vi leverer blant annet nettstedet til Hvitserk. Se nettstedet her.

<strong>AKA</strong> Oppdatert visuell identitet og nytt nettsted. <a href="https://www.aka.no" target="_blank">Se nettstedet her.</a>

AKA Oppdatert visuell identitet og nytt nettsted. Se nettstedet her.

<strong>Norway Home of Skiing</strong> er en felles internasjonal markedsføringsplattform for de største skistedene i Norge. Vi har bl.a. laget nettsted og kundemagasin. <a href="https://www.norwayhomeofskiing.com" target="_blank">Se nettstedet her.</a>

Norway Home of Skiing er en felles internasjonal markedsføringsplattform for de største skistedene i Norge. Vi har bl.a. laget nettsted og kundemagasin. Se nettstedet her.

Leveransen

Nedenfor er en beskrivelse av vår anbefalte leveranse. Dette er en foreløpig anbefaling og leveransen kan tilpasses før eller underveis i kartleggingsfasen.

Leveransen

1. Kartlegging og strategi

Prosjektet igangsettes med en workshop der vi sammen med dere kartlegger grunnlaget for prosjektet.

Her vil vi blant annet konkretisere hvem deres målgrupper er, hva de vet om dere fra før og hva de trenger å vite / hva vi ønsker at de skal vite. Vi ser på hvilke konkurransefortrinn dere har og hva som kan være med å påvirke målgruppene i deres favør. Dette danner grunnlaget for hva dere skal være kjent for og hvilke assosiasjoner andre skal ha til dere.

Vi vil også konkretisere hva de besøkende skal gjøre på nettstedet og hvordan vi kan få de dit gjennom andre kanaler.

Alle elementer vektlegges og prioriteres slik at vi kan disponere innholdet på en måte som best mulig treffer de besøkende i nettstedet.

Estimat: 20 timer
Leveransen

2. Identitet

Essensielt for merkevarebygging er det å snakke med én stemme og å vise ett ansikt. Det betyr at man oppleves konsekvent i alle kanaler. Arbeidet som gjøres med identiteten omfatter logo, fargevalg, valg av grafiske elementer, fonter og bildestil. Dette skal sørge for et uttrykk som treffer målgruppen, gir det etterlatte inntrykket som er ønskelig og vil være grunnsteinen for at all kommunikasjon utad ser gjennomført og lik ut, blant annet i annonser, brosjyrer, nettsted med mer.

Vi ser på flere retninger for å sikre at vi kommer frem til et ønsket resultat, være seg en enkel oppdatering av dagens logo eller en større modernisering. Merk at vi ikke ønsker å presse gjennom en stor endring, men ønsker å utforske dette alternativet også i tilfelle det ville kunne være et fornuftig grep.

Estimat:
Leveransen

3. Profilmateriell

I forbindelse med utvikling av en visuell identitet er det naturlig at gammelt materiell som visittkort, dokumentmaler, presentasjonsmaler og liknende med tiden skiftes ut ved behov.

Etter innledende møte med det avklart at det er ønskelig å få fremarbeidet følgende materiell:

Estimat:
Leveransen

4. Innholdsproduksjon

Etter innledende møte ble det avklart at det vil være behov for innholdsproduksjon i form av bistand med selgende overskrifter og tekster, samt et profesjonelt foto-/videoopptak for miljøbilder.

Det kan hende at egen fotograf kan benyttes til fotoopptaket. Vi tar derfor utgangspunkt i at Catch leverer fotomanér, fotobrief og fungerer som Art Director under fotoopptaket. Catch vil også levere en plan for hvordan dere selv kan ta bilder av ansatte.

Estimat: 20 timer
Leveransen

5. Nettsted

Estimat:
Leveransen

6. Prosjektledelse & rådgivning

Inkludert er prosjektledelse, generell rådgivning og de møtene som er spesifisert i fremdriftsplanen.

Estimat: 20 timer
Leveransen

7. Drift & vedlikehold

Webløsning og nettsted vil driftes på vår server, hvor både løsning og server blir rutinemessig overvåket og oppgradert.

Avtalen omhandler

Denne avtalen gjelder drift og vedlikehold av webløsning for kunde. Catch Media AS (heretter Catch) som tjenesteleverandør står ansvarlig for følgende:

Skalerbar webserver. Serverens kapasitet tilpasses iht. forventet trafikk og ressursbruk. Kapasitet med hensyn til lagring, trafikk, og antall CPU-kjerner kan enkelt utvides uten betydelig nedetid, ved behov for kapasitetsutvidelse.

Overvåkning. Catch benytter et overvåkningssystem som gir oss løpende oppdatering hvert femte minutt om det er kritiske verdier på webserver, eller om løsning eller nettsted er nede.

Løpende vedlikehold av webserver. Både webserver og webløsning oppdateres rutinemessig. Patching av webserver (Linux, Apache, MySQL) skjer minimum månedlig, med eventuelle kritiske oppdateringer oftere.

Løpende vedlikehold av webløsning. Oppdatering av publiseringsløsning gjennomføres minimum hver tredje måned. Ved viktige sikkerhetsoppdateringer gjennomføres dette oftere. Inkludert er også patching og oppdatering av kodesnutter og plugins benyttet i løsningen. Videreutvikling som kan være nødvendig ifm. inkompatibilitet med MODX-versjon etter gjennomførte oppgraderinger er også medberegnet i avtalen.

Utbedringer og bugfixes. Feil i etablert kode som leveres i forbindelse med etablering av nettsted, men som ikke avdekkes før etter lansering rettes gjennom denne avtalen.

Ekstern backup. Filer og database backes opp til ekstern skybasert løsning levert av R1Soft (tidligere Idera.) Backup skjer daglig, med inkrementelle backups ti dager tilbake i tid.

Årlig evaluering. Avtalen inkluderer et årlig møte for gjennomgang av løsning og samarbeid. Møtet har en varighet på inntil 2 timer og tar plass i leverandørs lokaler.

Responstid

Ved nedetid eller kritiske feil innenfor kontortid (man-fre 0800-1600) vil Catch sette ressurser på utbedring senest ila. 1 time fra feilen er blitt kjent av oss. Vi kan ikke garantere umiddelbar support utenfor kontortid, men vil bistå etter beste evne.

Forbehold

Avtalen gjelder ikke videreutvikling, designendringer eller eventuell inkompatibilitet med kommende versjoner av nettlesere som ikke støtter etablerte HTML-standarder. Avtalen gjelder heller ikke for tilpasning til helt nye type enheter/skjermtyper (som for eksempel smartklokker og VR-headset skulle bli en foretrukket plattform for nettsurfing.) Catch står ikke ansvarlig for tap ifm. eventuelle driftsforstyrrelser.

Varighet

Avtalen gjelder så lenge Catch drifter løsning for kunde. Avtalen kan sies opp av begge parter med en gjensidig frist på seks måneder. Ved grovt avtalebrudd kan kunde si opp avtale med umiddelbar virkning med refundering av ev. gjenstående beløp.

Ved opphør

Ved opphør av denne avtalen, og på skriftlig forespørsel fra kunde, skal Catch tilbakelevere både filer og database fra løsning til kundens frie bruk. Vi gjør oppmerksom på at dette skjer til et vederlag á kr. 4 000 om kunde velger å si opp avtalen selv.

Kapasitet

Kapasitet er beregnet ut ifra behov per dags dato, med følgende premisser:

Sidevisninger per måned inntil 200 000
Lagringskapasitet inntil 20 GB

Ved behov for kapasitetsøkning kan dette tilbys til følgende pris: Sidevisninger per måned inntil
+50 000, +5 GB lagring: +kr. 500,-

Kapasitetsøkningen faktureres på forskudd for gjenstående måneder i avtaleperiode.

Pris justeres årlig i henhold til konsumprisindeksen.

Avtalen reforhandles større endringer av webløsning som for eksempel redesign eller innføring av flere contexts (nettsteder) hvor kapasitet må utvides for en tilfredsstillende drift.

Kr. 1200 /mnd.

Estimat

Med mindre forutsetninger eller behov endres fra det som er spesifisert i dette dokumentet kan estimatet anses som et tilbud. Deler av den anbefalte løsningen kan velges til/bort i listen nedenfor. Om du ønsker ytterligere tilpasninger i den anbefalte løsningen, ikke nøl med å ta kontakt!

Etablering

Løpende avtaler

Fakturering

Drift og vedlikehold av nettsted faktureres forskuddsvis årlig fra idriftsettelse.

Etablering faktureres

  • Kartlegging og strategi faktureres ved oppstart,
  • 50% av øvrig etablering faktureres ved godkjent strategi,
  • 25% ved ferdigstilt utvikling av nettsted og
  • 25% ved idriftsettelse

Eventuelle tillegg underveis i prosjektet faktureres etter nærmere avtale.

Eventuelt arbeid utover spesifikasjon i dette dokumentet avtales nærmere. Vår standard timepris er kr. 1 200 og senior timepris á kr. 1 400.

Fremdriftsplan

Foreslått fremdrift. Denne kvalitetssikres sammen med dere i kartleggingsfasen. Da vil også ansvar delegeres.

Oppdragsavtale

Definisjoner

Med klient eller oppdragsgiver menes den person eller bedrift som navngis på ordren og som bestiller eller kjøper Catch Medias oppdrag.

Catch Media er leverandør av oppdraget iht ordren.

Oppdraget er det (service eller produkt) som beskrives skal leveres fra Catch Media iht ordren.

Ordren eller briefen er den bindende avtalen mellom klient eller oppdragsgiver og Catch Media.

Alminnelige bestemmelser

Avtalen gjelder levering av enkle utførende oppdrag til planlegging og utarbeidelse av strategier eller lignende.

Oppdragsgiver har fremstilt sine behov for Catch Media gjennom en skriftlig brief.

Fremdriftsplan og leveranse

Catch Media skal levere oppdraget i henhold til fremdriftsplanen som fremgår og er levert av Catch Media.

Det er viktig at begge parter leverer sitt ansvar iht fremdriftsplanen for at avtalen skal holdes.

Leverandørens plikter

Oppdragene skal leveres i samsvar med avtalens bestemmelser og skal utføres profesjonelt, effektivt og med høy faglig standard.

Catch Media skal lojalt samarbeide med oppdragsgiver og ivareta oppdragsgivers interesser.

Catch Media skal varsle om forhold som kan få betydning for gjennomføring av oppdraget, herunder eventuelle forsinkelser eller økte budsjett.

Hvis det er behov for å bruke underleverandører skal Catch Media opplyse oppdragsgiver om dette.

Oppdragsgivers plikter

Oppdragsgiver skal lojalt medvirke til gjennomføring og med profesjonalitet og effektivitet ta sitt ansvar for fremdriftsplanen.

Oppdragsgiver skal varsle om forhold som kan få betydning for gjennomføring av oppdraget, herunder eventuelle forsinkelser eller endringer av oppdraget.

Konfidensialitet

Catch Media vil behandle alt materiell konfidensielt og vil ikke dele innholdet med andre.

Underleverandører vil være bundet av samme konfidensialitet som Catch Media.

Opphavsrett

Opphavsrett og andre relevante materielle og immaterielle rettigheter tilfaller oppdragsgiver når betaling er skjedd.

Catch Media beholder rettigheter til egne verktøy og metodegrunnlag.

Vederlag og betalingsbetingelser

Alle priser og betingelser oppdragsgiver skal betale for er oppgitt i ordren. Utlegg dekkes i den grad det er avtalt.

Med mindre annet er angitt er alle priser oppgitt eksklusive merverdiavgift. Alle priser er i norske kroner.

Dersom vederlaget baseres på løpende timer skal et estimat for antall timer angis.

Fakturaadresse:
Catch Media
Stabellsgt. 17, 3512 Hønefoss
Organisasjonsnr: NO 987 967 412 MVA
Bankkonto: 1503.11.32077

Fakturaer skal spesifiseres og dokumenteres slik at oppdragsgiver enkelt kan kontrollere fakturaen i forhold til avtalt ordre.

Betaling vil skje etter faktura per 15 kalenderdager hvis ikke annet er avtalt. Hvis oppdraget ikke er betalt til avtalt tid har Catch Media krav på rente av det beløp som er forfalt til betaling.

Priser og prisendringer

Gjeldende priser blir oppgitt av Catch Media i ordren. Prisendringer kan forekomme og vil bli informert om, og vil ikke påvirke gjeldende ordre.

Leverandørens mislighold

Det foreligger mislighold fra Catch Medias side hvis ytelsen ikke er i samsvar med de funksjoner, krav og frister som er avtalt.

Det foreligger også mislighold dersom Catch Media ikke oppfyller øvrige plikter etter avtalen.

Oppdragsgiver skal reklamere skriftlig uten ugrunnet opphold etter at misligholdet er oppdaget eller burde vært oppdaget.

Hvis Catch Medias oppdrag ikke kan leveres som avtalt, skal Catch Media så raskt som mulig gi oppdragsgiver skriftlig varsel om dette.

Oppdragsgivers mislighold

Det foreligger mislighold fra oppdragsgivers side hvis oppdragsgiver ikke oppfyller sine plikter etter avtalen.

Catch Media skal reklamere skriftlig uten ugrunnet opphold etter at misligholdet er oppdaget eller burde vært oppdaget.

Hvis oppdragsgiver ikke kan leveres som avtalt, skal oppdragsgiver så raskt som mulig gi Catch Media skriftlig varsel om dette.

Catch Media kan kreve erstattet ethvert direkte tap som med rimelighet kan tilbakeføres til misligholdet, men mindre oppdragsgiver kan godtgjøre at mislighold ikke kan tilskrives oppdragsgiver.

Konkurs eller force majeure

Hvis det i forbindelse med gjennomføring av oppdraget åpnes for konkurs eller annen form for kreditorstyring for en av partene, har den andre parten rett til å heve avtalen med øyeblikkelig virkning.

Skulle det inntreffe en ekstraordinær situasjon som ligger utenfor partenes kontroll, skal motparten varsles om dette så raskt som mulig.

Tvister

Partenes rettigheter og plikter etter denne avtalen bestemmes i sin helhet av norsk rett. Dersom det oppstår tvist mellom partene om tolkningen eller rettsvirkningene av avtalen, skal tvisten først søkes løst gjennom forhandlinger ved leverandørens hjemmeting.

Akseptér

For å akseptere denne avtalen, send inn skjemaet under. Du vil få tilsendt en kvittering på e-post som inneholder en oppsummering av hele avtalen. Om du kun ønsker å begynne med kartlegging og strategi så kan du velge dette nedenfor. Dette er uforpliktende for resten av prosjektet.

Tilbudet er allerede akseptert